snckr 2011.05.27. 11:57

Gumidefekt

Kedden hazafele munkából összeszedtem egy szöget...
Szerencsére esett az eső, így elég óvatosan hajtottam, de Csepelen már elég gyanúsan kúszott a hátulja...

Tankoltam, utána nézem a guminyomást... 2.25Bar helyett, 0.4Bar... ehh...
Szelepra gyanakodtam, mert 2 nappal előtte pucoltam a hátsó felnit, és a szelep körül is eléggé megsikáltam.

Tegnap elkértem Joctól a nemolcsó bringapunepáját, felpumpáltam "keményre", aztán elvágtattam egy benzinkútra, és felnyomtam 2.25re, majd tovább loholtam a gumishoz.

Ott a srácok kinevették a robogókba való szelepemet, és megtaláltuk A szöget.
Javítani nem lehet ezeket a gumikat, úgyhogy cserélünk.
29900 a gumi, Continental Contimotion, sokat nem tudok róla, de állítólag puhább, mint a defektes Road Attack.

Remélem szereléssel együtt beleférünk a 40e forintos keretbe... :S

Ma 18:30 körül megyek érte, aztán húzok le vidékre :)

Címkék:gumi defekt continental hinnye 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csms.blog.hu/api/trackback/id/tr802936320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyocska 2011.05.30. 09:23:37

"Szerencsére esett az eső"
a kis mazó! :P
süti beállítások módosítása