Sakalade 2011.05.16. 21:39

Esti gurulás a Dunakanyarban

Befejezvén a melót és a tanulás mára, kisütött a nap is. Kedvet kaptam egy kis guruláshoz. Meg előkészítettem a régi trx suzukit holnapra. Hosszú szünet után az is elő lesz véve. Kolléganő férje, András fog vele menni holnap. Kicsit gyakorolnia kell és erre a trx remek pajtás. Na de nem is ez a lényeg, hanem fogtam magam és elindultam Esztergom irányába és majd megyek valamerre még járt a fejembe. A vége az lett h mentem egy kört a Dunakanyarban.

2 helyen álltam meg. Először Dömsödnél a kikötőben

 

 A terv az volt, h Pilisszentlászlón keresztül haza megyek. Ehelyett Visegrádon a várnál kötöttem ki:)

 Hazafelé volt egy kis érdekesség. Utoljára OMW MaxxMotion 95-t tankoltam a mociba. Na ez már a Focusnál sem volt jó ötlet. Mióta a Carreraról átnevezték, nem olyan a minősége mint volt és a fogyasztás is megnő. Ebből jött az érdekesség, h még csak 230km -t mutatott a napi számlálóm és már rángatott a motor, pirosnál meg le is állt. Félre állás, tartalékra tekerés, újraindítás és megy. Elmentem a kútra és sima 95-t csurgattam be. Fogyasztás 4.8 úgy, hogy előtte  a Super95 használatával 3.5 volt és a használati mód semmit nem változott csak a benzin. Ennyit a minőségibb benyáról. :) UBUl egyértelműen jelezte h nem kér belőle:)

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csms.blog.hu/api/trackback/id/tr382909481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snckr 2011.05.17. 17:04:10

Remek, remek!
Jó poszt! :)
süti beállítások módosítása